if i had you

Förlåt mig, men jag antar att jag får ta ett litet uppehåll, nu när det är sommarlov.
sitter inte speciellt mycket vid datan nu.. Så jaa, vad ska jag säga ? Har inget vettigt att skriva om heller.. &vet inte vad ni tycker är intressant.
Ser ju förstås att ni inte slutar kolla bloggen även att jag inte bloggar så jag antar att det är något ni vill att jag ska göra ? Men vafan vet jag ;p

Händer endån inget speciellt om dagarna så jaa, vad ska jag skriva om då ?

Nu sitter jag iaf här med min bbi, jag väntar på att klockan ska bli tolv så vi kan sova så han kan säga grattis och även så att han ska komma upp imoirgon eftersom han ska upp imorgon vid typ 5/6 ?

nu ska jag inte skriva mer, så puss tjaa




Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0