time after time

åååh, vad jag älskar detta liv ! Har inte orkat plugga något idag
så måste nog göra det med tanke på att jag har svenska prov
imorgon, hihihi. Jag har istället klarat av en dag i skolan med
bästaste Sandrababy! ;d Du gör dagarna så roliga gullet ! ;)
Vilket fall som, när jag kom hem har jag fixat en julskinka
(okej... fick gå till farmor för att hon skulle hjälpa mig så jag
inte skulle faila) men endå, jag har även bakat pepparkakor
och gjort ryttarkaka.. Fast har inte ätit något.. haha !

Hemkunskapen vare rolig den sista timmen med tanke på att
det bara var jag, Lisa, Jossan&Sandragul kvar och jag &Lisa
ska fixa en massa roligheter ;dd Nice på det, ojaah!

Nu lyssnar jag musik och borde ta tag i svenskan, men varför
ska man göra det näer det inte finns några vuxna som tjatar på
en ? (: höhöh (:
Javier Colon – Time After Time - The Voice Performance

&så bjussar jag på en liten låt. hihi..

måste även få fråga vad ni tycker om årets julkalender ?
jag må erkänna att jag är helt fast vid den ! ;$$



giirls, i miss it

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad du är gullig! fäller en glädjetår du lyser upp mina dagar rätt duktigt du med :)



Pöss!

2011-12-14 @ 22:05:58
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0