Tänk efter nästa gång

Dagen idag blev inte som tänkt, med tanke på att det har "snöat"
och regnat så gott som hela morgonen så är det bara blask ute
och inte alls roligt att sitta ute i skogen.. Så det skippade vi allt
i. Så idag ska jag förhopppningsvis till sporthallen och kolla Davids
match, om jag inte måste till folken endå det vill säga. Fast det
märker vi ju.. Funderar på om jag ska fixa mig så jag är helt klar,
för att sedan ta med mig hundarna på en promenad till farmor
och farfar för att hälsa på dem, eller om jag ska göra knäck iställer?

Usch vad jag hatar att ha beslutsångest, hiihi. Det är samma sak
som ikväll, vad ska jag göra för mat ? Uschapuscha, men det blir nog
bra, eller ? x''d

Nää, nu har jag inget vettigt att skriva för er så detta känns rätt
meningslöst om jag får säga det själv ;)

&så bjussar vi på en låt, hihi.
Newkid – Jag gråter bara i regnet

&så kan jag även berätta att nu när jag endå har så tråkigt så
kanske jag kan pilla lite till med bloggen så jag blir nöjd någon gång,
haha ! =D FunnyBunny på't (:


iloveu


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig bästa <3

2011-12-17 @ 12:44:05
URL: http://onlyamandaa.myshowroom.se
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0