snart jul !

Hellu babies (;
Jag sitter och funderar på något juligt att baka, har ni förslag ?
(&nej sandra, läs inte jag precis skrev, tack på förhand gullet)
Vilket fall som, idag fick vi hjälp med värmen, så nu är det varmt
i vårt hus, troalalalala :D Jag har tvättat och ska nog ner och laga
lite mat tror jag, haha :D Känner mig riktigt vuxen faktiskt.
Vi får se vart benen tar mig, ska försöka hinna med att gå bort
till farmor och farfar också, ska nog gå och köra mig en skinka
till oxå. &hundarna behöver gå en promenix. Jani, hur ska jag
hinna med allt ? (yyy'

Kommentarer
Postat av: Sanna:)

Gör tryffel :D

Pissgott! <3

2011-12-18 @ 17:10:44
URL: http://sannaaugustsson.devote.se
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0