just look

Sitter just nu hos Lovajsaa, händer inte alls för mycket förutom att
vi ska tillbaka till skolan om typ en och en halv timme för snack om
Polen. Ska ju bli massa roligt att åka dit, eller vad vet jag ? men
ah, det tror jag iaf.. För jag och Sandra har redan bestämt hur vi ska
sitta i bussen, hhaha !
Svenska provet orkade jag aldrig plugga på igår så det sket jag i.
Men det kändes som att det gick helt okej endå faktiskt. Och hade
även matte diagnos idag som gick as dåligt, det känns verkligen inte
okej... buhuhu :( Funderar på att sticka och våldgästa Helene och
berätta hur dåligt det gick men att jag måste ha mvg med tio plus (;
Näää.. nu ska jag kolla julkalendern för Lovisa halv sover så finns
inte så mycket att göra, haha (;
Stolen from Lovisa, Just look at her blogg ! (KLICK!)

Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0