jullekar och julfest

Hellu, sitter jsust nu i skolan med Sandra bredvid mig. Nej, det är
inte alls roligt. Hatar meningslösa skoldagar som denna, vi har haft
två vanliga lektioner, som var språk och matte, nu har vi samling
i hem klassrummet till 10 i 12. sedan mat, efter det är det jullekarna.
&jag ska inte ens vara med där, meningslöst? - oyeeess!

vilket fall som, jag vet att jag inte bloggat sen i söndags. Men jag får
fixa det jag ligger efter med sedan när jag kommer hem, om jag
hinner det vill säga. Det är ju julfesten ikväll. Och vem åker inte
dig för att få se sin vän sjunga? &se när lärarna skämmer ut sig?
jaa, jag ska inte missa det iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad

Du är gullig som kommer för min skull <3

2011-12-21 @ 10:51:07
URL: http://densandra.blogg.se/
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0