Your first real kiss, your first true love, you were scared.

Vad har hänt idag ?
Ingenting, en vanlig skoldag. Inget att skryta om inte, en allmänt seg halv fyra dag .. ;oo
Haft geo, skit tråkigt, förstod ingenting. Matten hade vi Helen, hon är helt okej och matte lektionerna kommer nog bli perfekta! Engelskan var bara tråkig, repeterade från åttan -.- idrotten var det bara massa tråkiga lekar ;o Svenskan läste vi och So;n repeterade vi..
Är redan skoltrött !
Bara tre skol-dagar kvar sen är det äntligen helg..

&jag får inte vara såhär skoltrött, jag ska höja mina betyg som faen ! ;)
Men tycker tiden har gått för fort.. nästa termin är det nationella(stav?) och även välja vilket gymnasie man ska gå.
Har inte en aning om vad jag ens vill bli , men det kommer jag snart på hoppas jag. xp

Nu ska jag iaf sluta skriva och kolla runt lite här. Ska även fixa en ny kategori som är 'dagens' tänkte jag mig där jag ska lägga ut antingen dagen kläder, dagens låt, dagens citat eller vad jag nu kommer på !



Kommentarer
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0