godnatt

Helluu, inte gjort något idag förutom det jag skrev i förra inlägget.
Men jag tänkte berätta att imorgon ska jag upp vid sex då min pojkvän går upp.. då ska jag typ uscha och fixa mig och lite skit ;pp Sen vid ca nio tiden ska jag cykla till mönsterås tänkte jag. Åka till farmor och farfar. Sen vid kanske halv 11 kommer mamma och hämtar mig så beger vi oss till kalmar för shopping ! :) Nicigt värre ju ! Så vi får se om det blir något inlägg imorgon innan jag åker annars blir det på kvällen någon gång när jag har tid ;p haha, nu måste jag sova, godnatt ! :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Buusig bild ;) <3

2011-08-19 @ 00:47:58
URL: http://www.onlyamandaa.myshowroom.se
- - bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0